אודות סטודיו B-FIT

 

במועדון הבוטיק  BFIT "הדור הבא" סטודיו לחוגים המציע מבחר עצום של פעילויות ומתעדכן באופן רציף בחידושים בתחום. אנחנו תמיד נדאג  להביא לכם את השיעורים הטובים והחדשים ביותר שקיימים.

מעבר למגוון הגדול של השיעורים שלנו , הצוות שלנו נבחר בקפידה סביב קריטריונים של מקצועיות, וחשוב מזה חיוך וסובלנות למתאמנים שלנו. אצלנו תמצאו את השילוב הנדיר של אווירה צעירה, דינמית ומקצועית ברמה הגבוהה ביותר.

סטודיו BFIT בנוי על בסיס מערכת שעות חודשית כאשר המתאמנים אינם מוגבלים בזמן ויכולים ליהנות ולהתאמן כאוות נפשכם, כל יום כל שעה בהתאם לסוג המנוי שלהם . נגמרו התירוצים, שרינו מקום וקדימה מתחילים!

האימונים מתקיימים ע"י מדריכות מקצועיות מובילות בתחומן, תחת הדרכתה הצמודה של אנג'ליקה שמחי. שיעורי הסטודיו עם צוות המאמנים המובילים שלנו יהפכו את האימון שלכם לאפקטיבי יותר ונעים יותר.

לא משנה מה רמת האימון שלכם, בעזרת הציוד והמכשור המגוון שלנו ,שיעורי הסטודיו וצוות המאמנים המקצועי שלנו תוכלו לבנות לכם את האימון המושלם.

במועדון הבוטיק B-FIT תמצאו את השילוב המנצח של מועדון אופנתי, חמימות, איכות ומקצועיות שיעזרו לכם לשנות את  חייכם ולקום כל בוקר עם אנרגיה שלא הכרתם

 מועדון הבוטיק BFIT חרט על דגלו מקצועיות, יחס אישי והובלה לתוצאות וקבוצות אימון קטנות – עד 20 מתאמנים בשיעור.

  • קבוצות אימון קטנות – עד 20 מתאמנים בשיעור.
  • צוות מדריכים מקצועי שנבחר בקפידה ובפיקוח מקצועי של המנטורית שלנו אנג'ליקה שמחי.
  • ציוד מקצועי וייחודי לכל פעילות – מזרוני יוגה,טבעות פילאטיס,גומיות, דנבנד ועוד…
  • פגישת ייעוץ מקצועי לכל מתאמנת – עם תחילת האימונים במועדון (כוללת הגדרת מטרות, יעדים, בניית לו"ז אימונים מותאם מטרות ואילוצים, טיפים להתמדה, ועוד)
  • פגישת ייעוץ תזונה לכל מתאמנת – עם תחילת האימונים במועדון (כוללת בדיקת מדדים גופניים – משקל, אחוזי שומן, BMI ועוד, יומן אכילה, טיפים לתזונה, ועוד)

 

 

 

.

.