שיעורי עיצוב משולבים עם ארובי סטודיו B-FIT next generation

שיעורי עיצוב משולבים עם ארובי לסיבולת לב ריאה ולשריפת קלוריות/שומנים.

Tabta 

לשרוף יותר קלוריות ויותר שומן – בהרבה פחות זמן. אימון הטבטה הוא קצר ואינטנסיבי, וכולל סטים קשים הנעשים במאמץ מירבי. הדבר הכי מגניב כאן? הקושי מסתיים תוך 4 דקות – מה שמדרבן מיד להמשיך לסט הבא.  הסטים כוללים מאמץ של 20 שניות ומנוחה של 10 שניות למשך 4 דקות, סך הכל לאימון אירובי של 60 דקות.

אימון פונקציונלי וכוח

אימון פונקציונאלי הוא אימון המשפר את יכולותיו ואת כישוריו של המתאמן בפעולותיו היומיומיות ובתוך כך מסייע גם בשיפור איכות חייו. האימון הפונקציונאלי הוא תפיסת אימון המדגישה את אימון הגוף בשילוב ותאום של רוב מערכות הגוף העוסקות בתנועה. יישום של צורת אימון זו בתכניות אימון הספורטאי ישפר וישכלל את מערכות השרירים והשלד,שיווי משקל, מערכת העצבים, יציבות ויציבה.

INTERVALLS

אימון דינאמי ועצים המשלב עבודה אירובית עם עבודה על כוח השריר. מדובר באחד האימונים הטובים ביותר לירידה במשקל מאחר ואימון האינטרוולים יכול להעלות משמעותית את תהליך שריפת השומן בגופו של המתאמן. מטרת האימון היא שריפה מאומצת של קלוריות מהשומן. השילוב הייחודי מעניק עבודה אירובית לצד חיזוק כוח השריר.

Power & Hit

אימון היט (HIIT) הינו אימון אינטרוולים בעצימות גבוהה, עם שילוב הפוגות קצרות של מנוחה. העבודה מתחלקת בין סוגי השרירים השונים, כאשר בדרך כלל בכל אימון ישולבו מספר מערכות שרירים. התרגול מתבצע באמצעות חזרה על תרגיל מסוים לאחר מכן ניתן זמן קצרצר למנוחה ואז – מעבר לתרגיל המחזורי הבא. התרגילים עובדים בצורה מדהימה על סיבולת לב ריאה ושריפת קלוריות בזמן קצר.