שיעורי עיצוב סטודיו אנג'ליקה

עיצוב 

אימון חיזוק וחיטוב מגביר את הטונוס השרירי וכך הופך את האזורים הרפויים בגוף שלנו למוצקים יותר. אימונים לחיטוב הגוף מתבצעים בשיעורי עיצוב דינאמי וסטטי לכל הגוף.

בשיעורים אלו אנו עובדים באופן אינטנסיבי על שיפור טונוס השריר, גמישות וכוח. תרגילים מאתגרים מתבצעים כנגד גורם המייצר התנגדות עם אביזרים שונים: גומיות, משקולות, כדור וכדומה. השיעורים לעיצוב וחיטוב הגוף עובדים על כל שרירי הגוף מלמעלה ועד למטה. עוצמת ההתנגדות צריכה להיות מספקת על מנת להשיג תוצאות.

 

התעמלות לגילאי 60+

התעמלות נשים שיעור המתאים לנשים המעוניינות למנוע, לעצור או להאט את בריחת הסידן. עובדים על האזורים "המועדים לפורענות", שיעור רגוע המשלב מוסיקה. העבודה מתבצעת בעזרת אביזרים שונים כגון כדור, גומיות.

לפעילות גופנית נודעת חשיבות רבה בכל גיל, בייחוד פעילות גופנית בגיל המעבר סדירה ומבוקרת מסייעת בהאטת תהליכי התנוונות השרירים, הגידים, הרצועות, הפרקים והעצמות המתרחשים באופן טבעי עם השנים. ככל שאישה פחות פעילה גופנית ונוטה לשבת רוב הזמן, כך תקטן מסת השרירים והגידים. לכן חשוב להישאר פעילים גם שמתבגרים, ואפילו אם מתעייפים במהירות, נעים פחות בקלות וסובלים מנוקשות מסוימת בפרקים.

התעמלות סדירה ומבוקרת לחיזוק העצמות ולהגדלת טווח התנועה של המפרקים, תורמת לשיפור מסת העצם ומונעת שברים. התרגילים מתאימים לאישה הבוגרת ומתייחסים לצרכיו המיוחדים של הגיל. העבודה מתרכזת בשיפור שיווי המשקל ובתרגילי גמישות, במטרה להגדיל את טווח התנועה של המפרקים, להגביר את מהירות התגובה, ולשפר את היציבה ואת המודעות לתנועה. אימוץ דפוסי אורח חיים בריא הכולל התעמלות ותזונה נכונה, תורם לשיפור הדימוי העצמי ולמצב רוח מרומם.

התרגילים עובדים על עיצוב וחיזוק שרירים ותורמים גם למניעת אוסטיאופורוזיס וחיזוק עצם. אוסטיאופורוזיס היא מחלה שמתפתחת אצל נשים אחרי גיל המעבר וקשורה לשינויים הורמונליים בגוף האישה. כתוצאה משינויים אלו העצמות נעשות דלילות ופגיעות לשברים במיוחד בפרק כף היד, חוליות עמוד השדרה וצוואר הירך. תהליך איבוד עצם הוא בלתי הפיך, פוגע בכל אחת ואחת, לא מלווה בכאבים ותוצאותיו מתגלות מאוחר מדי בצורת שברים של עצמות דלילות.

 

TRX

אימון רצועות הוא אימון שיש בו הכל! : כל תנועה שמבצעים עם רצועות מפעילה את כל הגוף יחדיו, מה שהופך את האימון ל: אימון מטאבולי לכל דבר,כלומר אימון שמאיץ את קצב חילוף החומרים. מדובר בשתי רצועות אימון (לא גומיות) התלויות מלמעלה אשר באמצעותן ניתן לקבל אימון שמספק כלים מעולים לעידוד קצב חילוף החומרים וחיזוק כל שרירי הגוף.