שיעורי עיצוב סטודיו B-FIT next generation

שיעור עיצוב חיזוק והצרת היקפים. 

B-SHAPE    

האימון משלב מגוון אלמנטים העובדים על שיווי המשקל, בנית מסת שריר ועצם, יציבה נכונה ובריאה, סיבולת שריר וחיטוב של הגוף, אשר מאתגרים את הגוף ואת רמת היכולת האישית.האימון מתבצע בליווי מוסיקה, ובמסגרתו מתבצעת התמקדות במספר קבוצות שריר במקביל. בנוסף, נעשית עבודה מושקעת ויסודית על כל אזור ואזור בגוף. מושם דגש על תרגול נכון והקשבה לקצב האישי. להרגשה טובה, ותחושת חיוניות. שיטת העיצוב הדינאמי אינה כמו כל שיעור עיצוב גוף רגיל. עצם השילוב בין פיתוח הסיבולת לבין האווירה המוסיקלית והקצבית מרוממת את הנפש ומביאה את המתאמנים לרמה אחרת של הנאה והתוצאות ניכרות – גוף חטוב, הקואורדינציה משתפרת והנפש נקייה.

BODY SHAPE

אימון חיזוק וחיטוב מגביר את הטונוס השרירי וכך הופך את האזורים הרפויים בגוף שלנו למוצקים יותר. אימונים לחיטוב הגוף מתבצעים בשיעורי עיצוב דינאמי וסטטי לכל הגוף. בשיעורים אלו אנו עובדים באופן אינטנסיבי על שיפור הטונוס השריר, גמישות וכוח. תרגילים מאתגרים מתבצעים כנגד גורם המייצר התנגדות עם אביזרים שונים: גומיות, משקולות, כדור וכדומה. השיעורים לעיצוב וחיטוב הגוף עובדים על כל שרירי הגוף מלמעלה ועד למטה. עוצמת ההתנגדות צריכה להיות מספקת על מנת להשיג תוצאות.

Shape Your Body

הדרך המהירה ביותר לעיצוב שרירים ולהורדה במשקל. זהו שיעור עיצוב באמצעות משקולות ונועד לכולם, נשים וגברים הרוצים להשלים את האימונים האירוביים ולהעצים את ההישגים. נקודת התחלה מצוינת לפיתוח כוח שרירי וביטחון עצמי, עם מוסיקה סוחפת וכוריאוגרפיה שמשאירה אותך על הרגליים 45 דק' עם אדרנלין שמתמרץ אותך ומביא אותך לגבהים חדשים, ברוח ובגוף. אימון ממוקד באינטנסיביות גבוהה ובעצימויות משתנות אופיו העצים והאינטנסיבי של האימון נותן אותותיו ביכולות הפיזיות של המתאמן ובחילוף החומרים של פחמימות ושומנים. וכן…זה שורף הרבה יותר, בפחות זמן!

Power & Shape

פעילות אינטנסיבית לחיזוק,עיצוב וחיטוב הגוף בעזרת אביזרי אימון. במשך 45 דקות תעבדו עם מדריכים מיומנים על שיווי המשקל לטובת עיצוב וחיטוב הגוף, כל זאת תוך כדי שימוש באביזרים רבים כגון כדורי עיצוב, Fitballs, גומיות ומשקוליות.

אימון רצועות

אימון רצועות הוא אימון שיש בו הכל! : כל תנועה שמבצעים עם רצועות מפעילה את כל הגוף יחדיו, מה שהופך את האימון ל: אימון מטאבולי לכל דבר,כלומר אימון שמאיץ את קצב חילוף החומרים. מדובר בשתי רצועות אימון (לא גומיות) התלויות מלמעלה אשר באמצעותן ניתן לקבל אימון שמספק כלים מעולים לעידוד קצב חילוף החומרים וחיזוק כל שרירי הגוף.