אודות פילאטיס מכשירים

הגיע הזמן לקבל שליטה על החיים שלך עם שיעורי פילאטיס מכשירים.

שיטת פילאטיס, הקרויה על שמו של מייסד השיטה ג'וזף פילאטיס, היא טכניקה ייחודית המשלבת באופן הרמוני בין תרגול פיזי ודינמי של כל קבוצות השרירים בגוף לבין פיתוח מודעות, ריכוז, שליטה ודיוק שהם מעקרונות שיטת פילאטיס.

השיטה מתמקדת בחיזוק ובעיצוב שרירי הגוף מבלי לנפח אותם, ובדרך זו מחטבת את הגוף ומחנכת אותו לגמישות וליציבה נכונה. מכשירי הפילאטיס נועדו כדי לתת התנגדות ועומס לכל השרירים בגוף כמכלול. בעוד שבשיטות אימון אחרות עובדים בנפרד על כל חלק בגוף, שיטת פילאטיס מתמקדת בתהליך התנועה כולו ומפעילה את כל מערכות הגוף בו זמנית.

התרגילים המגוונים מבוצעים על מכשירים מיוחדים והתוצאות מיידיות: גוף מאוזן וחטוב, שרירים חזקים וארוכים, יציבה משופרת ובעיקר – הענקת אנרגיות חדשות והרגשה טובה לאורך כל היום.

העקרון העומד בבסיס העבודה עם מכשירי הפילאטיס הוא עיקרון ההתנגדות הקפיצות , אשר מאפשר עבודה לאורך טווחי תנועה אופטימליים. העבודה על המכשירים ידידותית ונוחה ועם זאת מאתגרת , הם מאפשרים גיוון אין סופי של תרגילים והתאמה מוחלטת לכל גיל וצרכיו.

אימון קבוע והתמדה באימוני פילאטיס יאפשרו לך לשפר את התפקוד היומיומי ולבצע את הפעולות השגרתיות במינימום מאמץ , מבלי להוביל לפגיעה ולשחיקה של הגוף.

שיעורי הפילאטיס יאפשרו לך לחזק את השרירים בהם את משתמשת כל יום, וישפרו את הגמישות שלהם, כך שבסוף יום עבודה מפרך את לא תרגישי סחוטה ומתוחה, את אפילו תרגישי יותר אנרגטית ומלאת חיים!

אנחנו ב-B-Pilates מחויבים לספק לך שיעורי פילאטיס ברמה הכי גבוהה ובאווירה חמה ומוכרת.

מדריכי הפילאטיס שלנו מקדישים את מלוא תשומת הלב להתאים את השיעורים לרמה שלך ונוחותך כך שגם במידה והרבה זמן לא עשית ספורט או שאת ממש לא בכושר. אין לך מה לדאוג!

 

למה לבחור פילאטיס מכשירים בB-Pilates ?

  1. אצלנו בb-Pilates תקבלי את השירות המקצועי ביותר,עם מדריכים מנוסים ומוסמכים.
  2. אצלנו מתקדמים בקצב שלך – עם התאמת עוצמת האימון ליכולת ולכושר שלך.
  3. את בכלל לא תשימי לב שיצאת מהבית – עם אווירה ביתית וחמימה מצד המדריכים ,המתאמנים וצוות ההנהלה.
  4. בסטודיו שלנו כל שיעור פילאטיס מכשירים מורכב משישה מתאמנים בלבד, כך של מדריכה מתאפשר לעבוד עם כל מתאמן על הנקודות החלשות אצלו במסגרת הקבוצה.

שריינו לעצמכם את החודש הקרוב בשיעורים ותצאו ממנו בריאים ומלאי אנרגיות!