מערכת שעות סטודיו B-FIT

הרשמה לשיעורי מועדון B-FIT " הדור הבא"

  1. ספונטניות בקשר זה דבר חשוב, אבל בכושר זה פחות עובד: יש להירשם לכל שיעור מראש וככל שתקדימו להירשם, כך תוכלו להבטיח את הדייט שלכם איתנו.
  2. אנחנו מאמינים בדייטים אינטימיים ולכן מכסת האנשים בשיעורים אצלנו מוגבלת לעד 22 משתתפים באימון הסטודיו, עד 8 משתתפים באימון B-BOX ועד 6 משתתפים בפילאטיס מכשירים. אימון צפוף מידי הוא אימון מבאס.
  3. נרשמתם לשיעור והתחרטתם? קורה… כל עוד הודעתם לנו עד שעתיים לפני תחילת השיעור, לא נעשה לכם פרצוף, למעט בשיעורי פילאטיס מכשירים שההודעה היא 24 שעות מראש.
  4. אם הודעתם לנו על הביטול בזמן ואפשרתם למנוי אחר שנרשם במערכת כסטנד ביי ולקבל מאתנו SMS, על פי מיקומו בתור, המזמין אותו לשיעור במקומכם. זו בהחלט קארמה טובה לא???
  5. אם נרשמתם כסטנד ביי וקיבלתם הודעת SMS מאתנו, תוקף ההודעה ל- 20 דקות בלבד. לאחר מכן, ההרשמה עוברת לסטנד ביי הבא.
  6. חשוב להירשם לשיעורים, גם אם אתם בטוחים שיהיה מקום בשיעור. יתכנו שינויים בשעות האימונים ברגע האחרון וכך תוכלו להבטיח את מקומכם. ביטולי שיעורי בוקר יעשו לכל המאוחר בערב לפני השעה 20:00, על מנת לאפשר למנוי אחר שנרשם כסטנד ביי לבוא לשיעור במקומכם.
  7. ההרשמה לשיעורים היא אך ורק דרך האפליקציה או האתר, לפי הנחיות המועדון. במידה ונכנסתם לסטנד-ביי או שמתפנה מקום בשיעור, תקבלו הודעה לנייד. במידה ולא מגיעים חובה לבטל בזמן.
  8. מנוי שנרשם ולא מגיע יותר מ-2 פעמים בשבוע , ייחסם באופן אוטומטי ע"י המערכת לרישום לחוגים למשך 7 ימים.
  9. גם אנחנו מבטלים לפעמים: במידה ונרשמו פחות מ 8 משתתפים בשיעורי הסטודיו ופחות מ-3 נרשמים לשיעורי הפילאטיס מכשירים ו-5 נרשמים הB-BOX אנחנו מרשים לעצמו לבטל, כמובן רק אחרי שעדכנו את הרשומים באופן אישי.
  10. ההנהלה רשאית לקבוע כי שיעורים מסוימים יחשבו לשיעורי "פרמיום" ובגין ההשתתפות בהם יידרש תשלום נוסף. במידה וזה יקרה תקבלו הודעה מראש.
  11. בתום השיעור, חובה להחזיר את הציוד והמשקולות למקומם! גם אתם רוצים להיכנס לאולם מסודר ולקחת ציוד מהמקום בלי לבזבז זמן מיותר.
  12. אין להניח תיקים על הציוד האולם ,רק במקומות המיועדים לכך בלבד. או לנעול אותם בחדרי ההלבשה.
  13. לא תותר כניסה לשיעורים לאחר מועד תחילתם. אין לפתוח את דלתות החדר בו מתקיים השיעור בזמן מהלכו.
  14. ההנהלה רשאית להגביל את כמות האימונים ביום לאימון אחד. לא ניתן להירשם לשיעור כפול .במידה ויש מקום בשיעור הבא מאוד נשמח שתישארו!
  15. חבר/ה שיש לו מנוי מועדון ( הקונספט הקודם) יכול להיכנס פעם בשבוע לשיעורי ה- B-BOX.
  16. חבר/ה שיש לו מנוי לחוגים בלבד. לא יכול לנצל את מתחם ה B-BOX.

** על מנת להירשם לשיעורים יש להוריד את האפלציה EZ SHAPE.