שיעורי גוף ונפש סטודיו B-FIT

שיעורי SOFT  לגוף ולנפש

Core & stretch

אימון המתמקד בשרירי הליבה העמוקים והמייצבים של הגוף, תוך חיזוק והגמשת הגוף כולו .במסגרת האימון מושם דגש על עיצובו ואיזונו של הגוף באמצעות התמקדות בזרימת התנועה ממרכז הגוף כלפי חוץ תוך כדי שליטה על כל איברי הגוף בזמן התנועה האימון משלב מגוון אלמנטים העובדים על שיווי המשקל, בנית מסת שריר . ובנוסף משלב אימון המשלב תנועתיות, מתיחות סטאטיות ודינאמיות מסוגים שונים במטרה להגדיל טווח תנועה במפרקים ולפתח גמישות בשרירים

  Core pilates 

אימון המתמקד בשרירי הליבה העמוקים והמייצבים של הגוף, תוך חיזוק והגמשת הגוף כולו .במסגרת האימון מושם דגש על עיצובו ואיזונו של הגוף באמצעות התמקדות בזרימת התנועה ממרכז הגוף כלפי חוץ תוך כדי שליטה על כל איברי הגוף בזמן התנועה האימון משלב מגוון אלמנטים העובדים על שיווי המשקל, בנית מסת שריר.

Pilates & Stretching 

אימון משחרר להרפיה והארכת שרירים השילוב האולטימטיבי בין יוגה, פילאטיס ומחול האימון לאפשר טווחי תנועה גדולים יותר במפרקים ולאורך כל עמוד השדרה ובכך למנוע לחץ שנוצר על חוליות ומפרקים מתנועה בלתי יעילה מה שמפחית את הסיכון לפציעות בזמן ביצוע מטלות יומיומיות. שיעור המעניק עוצמה חווייתית גבוהה לשיפור הכוח, הגמישות והיציבה תוך זרימה תנועתית מתמקד בחיזוק שרירי הליבה והיציבה, כמו שרירי הבטן, תוך כדי מתיחה והארכה של שרירים אחרים. התרגילים היחודיים לשיטה מתמקדים בהפעלת השרירים המייצבים  ותרגול הגוף לגיוס השרירים המתאימים לכל תנועה ובנוסף משלב אימון המשלב תנועתיות, מתיחות סטאטיות ודינאמיות מסוגים שונים במטרה להגדיל טווח תנועה במפרקים ולפתח גמישות בשרירים.

Power yoga 

השילוב האידיאלי בין הגוף והנפש באמצעות נשימה, תנועות, הרפיה וריכוז.היוגה הינה תרגול מושלם לבריאותו של האדם המשלב בתוכו מגוון תרגילים המתחזקים את כל מערכות הגוף.היוגה מבוססת על תנוחות שונות ששוהים בהן. כל תנוחות היוגה החשובות חוזרות בכל שיטות היוגה השונות. הקצב, הזרימה, דרגת הקושי, משך השהייה בתנוחה, והדגשים משתנים משיטה לשיטה. היוגה אינה תחרותית, כל אדם מתמודד עם עצמו. היכולת לבצע תנוחות מתקדמות היא ברוב המקרים תוצאה של תרגול ממושך. כל אחד יכול לבחור ביוגה את המינון המתאים ליכולות שלו וכך יפיק תועלת מרבית מהתרגילים.

YOGA

השילוב האידיאלי בין הגוף והנפש באמצעות נשימה, תנועות, הרפיה וריכוז. היוגה הינה תרגול מושלם. לבריאותו של האדם המשלב בתוכו מגוון תרגילים המתחזקים את כל מערכות הגוף. היוגה מבוססת על תנוחות שונות ששוהים בהן. כל תנוחות היוגה החשובות חוזרות בכל שיטות היוגה השונות. הקצב, הזרימה, דרגת הקושי, משך השהייה בתנוחה, והדגשים משתנים משיטה לשיטה.

PILATES

שיעור המעניק עוצמה חווייתית גבוהה לשיפור הכוח, הגמישות והיציבה תוך זרימה תנועתית. אימון בשיטת ג'וזף פילאטיס אשר מתמקד בחיזוק שרירי הליבה והיציבה, כמו שרירי הבטן, תוך כדי מתיחה והארכה של שרירים אחרים. התרגילים היחודיים לשיטה מתמקדים בהפעלת השרירים המייצבים  ותרגול הגוף לגיוס השרירים המתאימים לכל תנועה. כל זאת, ע"י הפעלת כוח רב במעט חזרות לכל תרגיל. מטרת האימון לאפשר טווחי תנועה גדולים יותר במפרקים ולאורך כל עמוד השדרה ובכך למנוע לחץ שנוצר על חוליות ומפרקים מתנועה בלתי יעילה מה שמפחית את הסיכון לפציעות בזמן ביצוע מטלות יומיומיות.

פלדנקרייז

הגדלת טווח תנועה, הנחלת הרגלים תנועתיים בריאים ומודעות גוף דרך רצף תנועות עדינות. מטרתה של השיטה לשפר ולשכלל את יכולתו של האדם, להביא אותו למודעות לעצמו ולהרגליו המושרשים ולהציע לו אפשרויות נוספות. תהליך הלימוד נעשה בשיעורי תנועה עדינים המתאימים לכל האנשים: צעירים ומבוגרים, ספורטאים ואומנים ואנשים הסובלים מכאבים.